czwartek, 27 marca 2014

Kwietniowe nowości w Rossmannach!

Tym razem nie włosowe, bo... nie widzę tutaj nic ciekawego do włosów. Jedynie rozszerzenia już wcześniej dostępnych serii, nic zaskakującego. Dziś skupimy się na innych rodzajach produktów, oficjalnie wchodzą one do sklepów 1 kwietnia, ale większość z nich pewnie już została wyłożona na półki :)



Rimmel Primer Stay Matte - baza pod makijaż





Kolekcja produktów Stay Matte została rozszerzona o bazę. Bazę można używać na 3 sposoby - pod makijaż, na makijaż lub solo. Nie wiem za bardzo jak by miała wyglądać aplikacja na podkład? Nie zniszczy to całego efektu? Stosował ktoś z Was taki sposób? Producent obiecuje mat przez 12 godzin.


Bielenda - arganowa mgiełka samoopalająca





Słońce coraz wyżej, temperatury coraz wyższe. Niedługo wyskoczymy z tych ton ciuchów i trzeba będzie pokazać nieco ciała. Bielenda przygotowała produkt w sam raz na tę okazję. Mamy tutaj oczywiście drogocenny i niesamowicie modny obecnie olejek arganowy. Producent zapewnia, że mgiełka jest łatwa w aplikacji, nie pozostawia smug i nie ściera się brzydko. Do tego odcień ma być naturalny i złocisty już po godzinie od aplikacji! Podobno jest też pozbawiona typowego dla samoopalaczy smrodku a w zamian za to pięknie pachnie. Ja zostałam zaciekawiona :)


Manhattan Clearface - krem BB





Nowa odsłona starego (czarnego) kremu BB. Wg obietnic krem tuszuje i walczy z niedoskonałościami cery, nawilża i matuje, działa przeciwbakteryjnie i kojąco, redukuje ilość sebum, pozostawia skórę promienną oraz chroni przed działaniem UV. Ponoć jest idealny nawet dla wymagających typów skór. To wszystko obietnice, ciekawe jak sprawuje się w rzeczywistości :)


Cztery Pory Roku odżywka 5w1 - skoncentrowana odżywka do paznokci i skórek z aktywnym kompleksem naturalnych olejków






Wiosna to też dobry czas by zadbać o paznokcie. Cztery Pory Roku przygotowało produkt, który intensywnie odżywia osłabione po zimie paznokcie. Olejki wzmacniają płytkę paznokcia oraz chronią przed rozdwajaniem, produkt pielęgnuje również przesuszone skórki. Aplikator z pędzelkiem ułatwia nakładanie i wchłanianie produktu. Olejki znajdujące się w składzie to: arganowy, rycynowy, sezamowy, awokado oraz oliwa z oliwek.


Fusswohl - olejek pielęgnacyjny do stóp





Olejki przeżywają teraz absolutny renesans. Nie ma co się dziwić - w końcu są świetne i to jak widać od stóp aż po czubek głowy ;) Tutaj mamy właśnie produkt do stóp, specjalnie przeznaczony do nóg zmęczonych. Zapach jest owocowo-świeży i połączony z masażem stóp daje ukojenie zmęczonym kończynom. Odpręża i relaksuje pozostawiając skórę gładką i nawilżoną. Chyba kupię mężowi - a niech masuje me stópki! :D



HiPP Babysanft - pianka do mycia twarzy i rąk


Według producenta jest to delikatna pianka, która nie wysusza skóry i nie szczypie w oczy. Produkt dedykowany dla dzieci, ale może spodobać się fankom delikatnej pielęgnacji. Zawiera BIO olejek migdałowy o doskonałych właściwościach odżywczych. Produkt dla alergików - nie zawiera mydła, konserwantów, oleju mineralnego ani substancji zapachowych.



I jak tym razem, wpadło coś w oko? :)



37 komentarzy:

  1. ja mam podkład Stay Matte ale teraz już go nie używam jest trochę ciężki a na wiosnę i lato wolę lżejsze podkłady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mam podkład stay matte ale po zmianie konsystencji i opakowania zdecydowanie nie umiem sie nim "obsłużyc" ;/ stał się ciężki i trudny do opanowania ;/ niestety zmieniam go na inny :(
      a co do bazy to mam nadzieję, że nie jest o podobnej konsystencji co podkład... i jeśli to "baza" to samo to słowo świadczy o tym, żeby raczej stosowac ja pod makijaż . Nie rozumiem sensu używania jej na makijaż... ;|

      Usuń
  2. Mgiełka i olejek będą moje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie ta odżywka z Cztery Pory Roku, miałam balsam z tej firmy i bardzo go lubiłam ;-) Ciekawi mnie też tak pianka z Hipp

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa wydaje się ta arganowa mgiełka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś nic szczególnie na zaciekawiło. To dobrze bo i tak szafki pękają w szwach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie ta baza, ale poczekam aż w sieci pojawią się pierwsze recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze się nie spotkałam z taką mgiełką. Zaraz po pracy lece do rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywka z CPR wygląda najciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. HiPP wygrał kaczuszkowym opakowaniem! :) gdybym nie miała ulubieńca do mycia twarzy to pewni bym się skusiła ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam kilka nowości na stronie Rossmann i muszę przyznać że czekam na niektóre z niecierpliwością aż pojawia się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam zamiar kopić tą właśnie bazę pod makijaż .. zobaczymy jak się spisze :) a krem BB miałam i średnio się spisywał (moja cera to mieszana więc szybko znikał z twarzy) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Cztery Pory Roku odżywka 5w1 - skoncentrowana odżywka do paznokci i skórek z aktywnym kompleksem naturalnych olejków" koniecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ta mgiełka najbardziej mnie zainteresowała :) ciekawe czy daje takie efekty jakie obiecuje producent

    OdpowiedzUsuń
  14. mgieła i ta odzywka do paznokci ;) chyba niedługo czekają mnie zakupy ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. na bank zdecyduję się na tą mgiełkę do ciała :) bardzo jestem jej ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  16. uuuu...wyczuwam zakupy w rossmanie ^^
    fajny blog ;))
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. olejek pielęgnacyjny do stóp i BB z Manhattan bardzo mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Olejek do stóp chętnie przygarnę gdy wpadnie mi w łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta kaczuszka jest fantastyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem wierna bazie z Ingrid :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam taką bazę z Kobo, którą można nakładać na podkład również. Fajna sprawa, delikatnie wklepuję i makijaż staje się naprawiony wręcz :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawiła mnie ta mgiełka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie zainteresował ten olejek do stóp i baza z Rimmela-ja bym ją nakładała tradycyjnie, czyli pod podkład.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę zapolować na tę arganową mgiełkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. no niezłe nowości :) nic z tych rzeczy nie używałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawe czy ta odzywka do paznokci jest pisaku, chętnie bym sięgneła po nią

    OdpowiedzUsuń
  27. na olejek do stóp chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie w oko wpadła mi odżywka do paznokci od cztery pory roku :) Muszę zajrzeć do rosmanna w jej poszukiwaniu i jak tylko znajdę to pewnie się na nią skuszę :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ta mgiełka arganowa wygląda interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem ciekawa tej bazy z Rimmela pod makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mgiełkę Bielendy na pewno zakupię, bo lubię tą ich serię olejków drogocennych :) Wygrałaś u mnie pomadkę Kochana, na maila napiszę, byś podała mi adres, na który wysłać nagrody :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze i obserwacje - na pewno Was odwiedzę :)
Spam będzie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...