poniedziałek, 19 maja 2014

Elegancka.pl - moja nowa współpraca

Witajcie :)

Dziś chciałam się Wam pochwalić, że moje pisanie nie idzie tak po prostu w eter. Blog został dostrzeżony i doceniony. Mój styl się spodobał i zostałam zaproszona do zostania częścią portalu elegancka.pl



Jest to dla mnie duże wyróżnienie i jestem z niego dumna. Objęłam więc patronat nad działem Uroda owego portalu. Teraz możecie czytać mnie nie tylko tutaj. Zapraszam Was do zaznajomienia się ze stroną, znajdziecie tam nie tylko inspiracje urodowe, ale także modowe, kulinarne i wnętrzarskie.

Zapraszam Was do odwiedzenia strony oraz fanpage'u na facebooku :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo miło że zostałaś doceniona, gratuluję !
    Zawsze to okazja do rozwijania się

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje,to bardzo miłe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :)! Owocnego pisania zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia. Mam tylko nadzieję, że wiąże się to dla Ciebie z jakimiś dodatkowymi korzyściami, a nie że po prostu ktoś znalazł sprytny sposób na to, żeby napędzić sobie Twoich czytelników i zarabiać na reklamach Twoim kosztem. Bo to by było przykre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie robię tego za frajer :) Dziękuję za troskę :*

      Usuń
  6. Gratuluję :) Takie wyróżnienia są zawsze bardzo miłe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję mnie jeszcze nikt nie zauważył ale nie poddaję się:P
    i super blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze i obserwacje - na pewno Was odwiedzę :)
Spam będzie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...