wtorek, 10 czerwca 2014

Kilka ciekawostek...

Praca wre, upał w Krakowie straszliwy, przeprowadzka już dobiega końca, ale wciąż brak stałego internetu. Dzieje się ;) Ale staram się wszystko ogarniać na bieżąco :)

Jak wiecie piszę artykuły dla elegancka.pl, dziś nie mam czasu na nowy post, ale zachęcam Was do poczytania moich dotychczasowych wypocin :) Zapraszam Was do poczytania kilku moich postów.

Makijaże - styl Sarah Gadon

Jak zapobiegać rozstępom w ciąży?

Gdy włosy nie chcą rosnąć

Piękne gwiazdy ze zmarszczkami!

Sposób na suche końcówki - maska DIY

Galaxy nails - kosmiczne paznokcie

Falowany bob - fryzura którą kochają gwiazdy



Miłego czytania, jeśli jakiś wpis Wam się spodoba, to będzie mi szalenie miło jeśli zostawicie tam po sobie ślad w postaci komentarza :) Pozdrawiam gorąco!

13 komentarzy:

  1. Wybieram suche końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też gorąco, dochodzi 10ta a ja mam w pokoju już 32 stopnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny masz nagłówek bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już mnie ciekawi co to za artykuł będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też na razie upał niesamowity ;) Życzę szybkiego powrotu do sieci w postaci stałego łącza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostawię sobie na wieczorne, spokojne czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tu pierwszy raz, ale muszę przyznać, że Twój blog jest bardzo ciekawy, jak również artykuły, do których lektury zapraszasz w tym poście! Gratuluję! ;)*

    OdpowiedzUsuń
  8. W chwili czasu bardzo chetnie poczytam Twoje artykuly :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze i obserwacje - na pewno Was odwiedzę :)
Spam będzie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...