niedziela, 13 lipca 2014

Firlit & Kosmyk, czyli kuszące promocje dla małopolanek!

Witajcie :)

Dziś donoszę o naprawdę fajnych promocjach! Ostatnia gazetka sieci drogerii Firlit oraz Kosmyk bardzo mi się spodobała i myślę, że zaciekawi wszystkie włosomaniaczki!

W promocja znajdziemy:

Kallos maski 1 litr - Color, Keratin, Silk - 7,99!
Kallos maski 275 ml - różne rodzaje - 4,89!


Do tego ucieszyć Was może promocja -49% na wszystkie maskary Maybelline, -44% na wybrane żele Fa, -30% na kremy CC Eveline i wiele innych. Całą gazetkę promocyjną możesz obejrzeć tutaj - http://www.kosmyk.com.pl/promocje.html

Promocja trwa do końca lipca!

Drogerie Firlit znajdziecie w Krakowie na ul. Długiej 36 oraz ul. Karmelickiej 66. Pozostałe drogerie znajdują się w Kętach, Krzeszowicach, Limanowej, Makowie Podhalańskim, Mszanie Dolnej, Myślenicach, Niepołomicach, Oświęcimiu, Skawinie, Suchej Beskidzkiej i Żywcu. Dokładne adresy znajdują się tutaj http://www.kosmyk.com.pl/nasze-sklepy.html

Ja na zakupy chyba będę musiała wybrać się z dużym plecakiem, by pomieścić te wszystkie Kallosy! ;) Małopolanki, wybieracie się? :)

9 komentarzy:

  1. szkoda, że u mnie nie ma tego sklepu, bo naprawdę fajne promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie również nie ma niestety tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy w Hebe Kallosy czasami nie są w tych cenach? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem po ile są małe, ale duże są po 11-12 zł i nigdy nie widziałam na nie promo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słyszę o tych sieciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,że nie ma tego sklepu u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. w północnej Małopolsce oczywiście brak tych drogerii ;( a do krk po same kosmetyki jechać to troche nie bardzo ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam takiego sklepu u siebie w mieście ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze i obserwacje - na pewno Was odwiedzę :)
Spam będzie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...